اگر قبول نمیکردم مجبور باشم، کی صدام میکرد صادق؟ دوزانو میشینم، دقت میکنم ولی نمیبینم عاقبتم رو. خم میشم یه تا به رنگ میزنم میبینم زیرش صدای بیدله: «اگر تو لب نگشایی ز انفعال طلب / جهان بهغیر دعاهای مستجاب تو نیست».
تمام دیدنم رو جمع میکنم، میایستم. یقهم رو که جلوی آینه دست میکشم این صدای مولویه که چنگ میزنه: «دردیست غیر مردن...»
صادق آتشزر
موضوعات مرتبط: دلنوشته خلوت شیشه ای کوچک من...
ما را در سایت خلوت شیشه ای کوچک من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 5:27